sobota, 30 kwietnia 2016

Żyjemy i mamy się dobrze!

O mamusiu, to niesamowite uczucie pisać tu znów. Po zalogowaniu się żeby dodać komentarz na blogu, który kiedyś czytałam weszłam na mój profil i postanowiłam choć słówko napisać, że żyjemy i mamy się dobrze :) Moim punktem honoru będzie doprowadzenie tygo bloga do końca remontu, ale kompletnie nie wiem kiedy to nastąpi! Życie wiejskie pochłania mnie zupełnie, a świat wirtualny nie pociąga tak jak kiedyś ;) Z aparatem już nie biegam, czasem coś uwiecznię telefonem. Inny świat. 
Wielkie uściski dla wszystkich, którzy mimo tony kurzu zaglądają tu jeszcze...




33 komentarze:

  1. Nie wierzę własnym oczom ;-)))) Często o Was myślę, szczególnie przejeżdżając, gdy mijam Wasz dom tam w dole...
    Wszystkiego dobrego, kochani, a - i gratuluję potomka (kurcze, nawet nie wiem, chłopczyk czy dziewczynka.... pewnie jest już duży/a ;-) jak ten czas pędzi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Niw wierze i ja. Ale niespodzianka! Wszystkiego dobrego. Nie udało mi sie jednak przenieść w Wasze okolice. A było juz blisko. Pieknej wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, że w którymś momencie skupia się na czymś innym, ale warto zatrzymać bloga bo nadejdzie czas ,,powrotu" :))))) Życzę wszystkiego dobrego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego dla Waszej trójki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie,że pojawił się znak życia!Uwielbiam tu zaglądać i czynię to regularnie.Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szanowni Państwo,

    jestem dziennikarzem magazynu BLISS, który jest częścią portalu natemat.pl. Kontaktuję się z Państwem, ponieważ jest pod wrażeniem Państwa historii, odwagi i pomysłu na życie. Staliście się Państwo dla mnie inspiracją do napisania tekstu o tym jak z pasją i bez oszczędności kupić stary dom i dostosować do swoich potrzeb. Jestem pewna, że warto się pochwalić tym, czego Państwo dokonali! Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź! Może być telefoniczna: 663 243 537 lub mailowa: ewa.bukowiecka-janik@natemat.pl.

    Pozdrawiam,

    Ewa Bukowiecka-Janik

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam,

    Nie wiem czy gdzieś ominęłam, ale jeśli powrócisz do bloga możesz poświęcić jeden temat odnośnie kosztów. Zastanawiamy się nad starym, ale nie mam wyobrażenia ile może wynieść powrotu do formy takiego domu.

    OdpowiedzUsuń
  8. zaczęłam od tego posta, a później spędziłam najprzyjemniejszy od wielu dni poranek pogrążając się w lekturze twojego bloga. Przeczytałam od deski do deski, klimat i uroda domu jest powalająca. Zazdroszczę - tak pozytywnie i liczę, że pozwolisz nam jeszcze czasem zajrzeć w twe progi pisząc tutaj.. pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sprawa. Bardzo klimatycznie, choć ciekawi mnie, czy nie kusiło Was aby zamontować okna plastikowe? Choć drewniane mają dużo uroku. Ale więcej wymagają.. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozdrowienia w Nowym Roku zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wasz blog czytaliśmy 3 lata temu gdy rozważaliśmy sprzedaż mieszkania w bloku i zakup swojego Starego. Nasz co prawda nie jest na wsi tylko w mieście, jest za to cały z drewna i mieliśmy z nim równie dużo przygód. W sumie jednak było warto :) Krótki opis naszych przygód jest tutaj: http://kupilismydom.pl/2017/02/09/czy-warto-remontowac-stary-dom-studium-przypadku/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super nie ma to jak własny kącik. Gratuluje!!!! Cieszę się razem z Wami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna okolica, marze o takim domu na uboczu w przyszłości.
    pozdzdawiam
    www.remonty.bydgoszcz.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo piękne zdjęcia i mega urocze pieski. :) To wspaniale, że świat wirtualny już tak nie pociąga, a prawdziwe życie. :))) Pozdrawiam i życzę dużo radości. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I psy piękne i zdjęcia genialne :) a kwiaty prawie pachną przez monitor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A tak zajrzałam... może natchnie Cię to do napisania czegoś nawet krótkiego i jakiś fotek? Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny wpis! Ja właśnie przymierzam się do projektowania ogrodu, więc Twój wpis bardzo pomoże mi na przyszłość :)
    Kupuję właśnie rzeczy do ogrodu i przez przypadek znalazłam http://nedcon.pl/produkty/regaly-mobilne/. Myślę, że mogą świetnie się sprawdzić na narzędzia czy sadzonki. Co o tym myślisz ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O takie regały mi od dawna chodziło, nawet mam wzięty na to kredyt z żyrantem i chciałam podziękować za twój komentarz i wskazanie miejsca gdzie tanio dostanę te przedmioty :)

      Usuń
  18. Piękny dom, ogród też na pewno, a jakie psiaki cudne! co do urządzania to na oświetlenie w ogrodzie dobre warto postawić. Modne są girlandy z żarówek obecnie. Można takie dostać w sieci.

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam kilka osób które marzą o takim domu właśnie. Rzeczywiście może robić wrażenie. I okolica cudna do tego, można spokojne życie w ten sposób prowadzić. Z takimi psiakami szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście dom robi wrażenie trzeba to przyznać. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne pieski, na pewno są potulne jak baranki, ale wyglądają groźnie. Dom oczywiście też super wygląda, kawał dobrej roboty, musze wszystko tu pochwalić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sam marze o takim domu. Uwielbiam tak klimatyczne przedmioty, mają one swój urok. Chciałam kiedyś kupić "stary" dom wraz z mężem jednak jak podliczyliśmy sobie kwotę którą byśmy musieli przeznaczyć na remont to się przestraszyłam...Zabawa dla bogatych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje remontu. My sié jeszcze zmagamy z wykonczaniem. Niestety mielimy pecha do cieli, który nam sporo zepsu ( www.italbud-kety-nierzetelny-wykonawca.blogspot.com/)
    ALe mam nadzieję, że kiedyś też będziemy już po

    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  24. Szukaliśmy wcześniej, myśleliśmy i zastanawialiśmy się nad firmą, która porządnie posprząta dom, od razu, a nie częściowo, jak to zwykle bywa!
    Czytałem recenzje, wydawało mi się, że są pisane na prośbę, bo często się o to pyta, ale jak się okazało, to chyba wciąż prawdziwe recenzje! Ponieważ ja jako dziewczynka-mama jestem wdzięczna za to, że po powrocie ze szpitala z dzieckiem dom był czysty i czysty !!! Dziękuję Ci bardzo!!! Skontaktujemy się z Tobą ponownie jednoznacznie. Firma https://otomistrz.pl/sprzatanie-biur/opole/ to zbawienie, gdy jesteś kompletnie zmęczony i nie masz siły, aby wszystko od razu nabrało doskonałej formy!

    OdpowiedzUsuń
  25. Remont wyszedł wspaniale. Psy jakie kochane! :)
    Pozdrowienia i życzę wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  26. To najważniejsze, wszystkiego dobrego! :)

    Podłogi Kalisz

    OdpowiedzUsuń
  27. Super :) Ja na stronie https://ladnydom.pl/stary-dom-do-remontu-1 również czytałam o remontach starych domów i jestem zachwycona tym tematem.

    OdpowiedzUsuń